فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

بدون عنوان

1391/7/24 23:14
نویسنده : مامان خانومی
287 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی کالسکه شما رو برداشته و دور خونه میزنه میگم چیه داری تمرین میکنی میخنده میگه آره میخوام ببینم چجوریه یه دور باهش میزنه میگه نه خوبه سخت نیست

تو دلم حسابی خندیدم

 

مامانی برات یه لباس خوشگل دوخته بابایی کلی خوشش اومده میگه چه ناز شده کی اینو بپوشه

 

راستی یادم رفت بگم از روزی که تو سونو دیدمت همش اینو با خودم زمزمه میکنم

*دست کوچولو پا کوچولو پوست تنت کرک هلو *

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساحل
20 مهر 91 20:30
به بابایی بگو فقط توی کالسکه بردن تمرین نکنه ...هههه

خیلییییییییییییییی هنرمندی ..


مرسی گلم

دوست
18 آبان 91 3:50
چه بابای با احساسی .خدا حفظش کنه .انشالله سایه اش به سر دخترت باشه چشم به هم بزاری باید ماشین جهیزیه عروس را ببرید .


ممنون عزیزم
آره واقعا چه سریع میگذره عمر