فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

بابایی

1391/4/16 23:58
نویسنده : مامان خانومی
396 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وقتی تو تکون خوردی تو دلم و من دوباره ذوق زده حسم رو به بابایی گفتم گفت منم میخوام حسش کنم گفتم شاید نتونی حس کنی منم خیلی کم میفهمم گفت میخوام امتحان کنم

و دستش رو روی شکمم اونجایی که تو ضربه میزدی گذاشت تا تو تکون خوردی حس کرد و کلی ذوق کرد منم کلی ذوق کردم از این که بابایی هم تونست تکونهای تو رو حس کنه حالا هر دومون تو رو بیشتر حس میکنیم و این خیلی شیرین و لذت بخشه

به بابایی میگم من یه وقتایی یادم میره تو تو شکممی تا زمانی که تکون میخوری بهم میگه ولی من همیشه یادم هست قربون دل نازکت برم بابایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیه
17 تیر 91 0:11
مبارک باشه خانمی!



مرسی
نایسل
17 تیر 91 7:46
ایشالا دوران بارداری خوبی داشته باشی عزیز دلم بوس

ممنون

مامان الهام
20 تیر 91 1:54
سلام عزیزم نینی مبارک باشه به سلامتی دنیا بیاد
منم نینی احتمال داره اخرای ابان یا اوایل اذر دنیا بیاد ولی بیشتر ممکنه ابانی باش
به وبلاگم یه سر بزن
دوست دارم با هم دوست باشیم همیشه ودر این دوران خوش که من خیلی از ش لذت میببرم


منم همینطور