فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

حرکت

1391/4/13 2:01
نویسنده : مامان خانومی
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم سلام شیطونم

خیلی فوضولی ها قربونت برم دیروز حساب تکون خوردی کلا تمرکز مامانی رو بهم زدی نذاشتی درس بخونم

اولین روزی بود که حرکتت رو درست و حسابی حس میکردم  قلقلکم میومد ولی تو ول کن نبودی همش میچرخیدی و قلط میخوردی

بابایی رو صدا کردم بدو بیا اومده میگه چی شده ؟ میگم ببین ببین داره تکون میخوره کمی نگاه کرد ولی متوجه نشد قربونت برم خسته نمیشی اینقدر میچرخی همش داشتم فکرمیکردم خسته هم میشی یا نه

ای جانم الان هم داری تکون میخوری وقتی هم دست رو شکمم میزارم حرکتت رو حس میکنم گمونم من که ذوق میکنم تو هم بیشتر حرکت میکنی

میدونی امروز بابایی چی میگفت میگفت زود باش بپرس اگه ضرر نداره دوباره بری سونو مطمئن بشی

بابایی هم دختر دوست داره و اونم دلش میخواد مطمئن بشه من فکر میکردم خودم خیلی تو فکرم میبینم بابایی هم خیلی تو فکره و داره ذوق میکنه به روی خودش نمیاره

کاش مردا احساسشون رو بیشتر نشون میدادن کل مشکلا حل میشد

دوستون دارم بوسسسسسسسسقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
13 تیر 91 7:56
سلاااااااااااااااام عزیزدل خوبی؟ بروزم منتظرتم
فاطمه
13 تیر 91 11:59
سلام شما هم درس می خونید؟ برای بعد از تولد دختر گلتون چی کار می کنید؟ دخترتون رو کجا می گذارید و می رید دانشگاه؟ آخه منم قراره درسم رو از مهر شروع کنم ولی موندم کوچولوی نازم رو که ایشالا آذر به دنیا میاد چی کار کنم که اذیت نشه. باباش با مهد مخالفه. می شه بگید شما قراره چی کار کنید؟


عزیزم من پیام نور میخونم و میتونم کلاسها رو نرم
البته خونمون نزدیک دانشگاهست
همسری هم میتونه برنامه اشو باهام ست کنه
نهایتا خونه مامانم
البته اصلا دوست ندارم بچم رو خونه کس بزارم مهد رو اگه مطمئن باشم میبرم اما زیر 1.5 سال به هیچ وجه احساس میکنم بچه یه حس بد یه عقده تو وجودش شکل میگیره نمونه اشو دیدم
فاطمه
16 تیر 91 16:13
سلام من هم دیگه می دونم جنسیت نی نیم چیه. قندعسلم، یه گل پسر نازه. امروز اسم وبلاگم رو به نام پسرم زدم می شه توی وبلاگتون تصحیح کنید. اسم قبلیش هدیه ناز خدا بود که از الان شده: "محمد سجاد، موهبت الهی"
راستی منتظر نظراتتون هستم.


بله حتما