فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

حرکت

1391/3/31 10:04
نویسنده : مامان خانومی
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

خوبی امروز یه بارون حسابی اومد روز آخر بهاره خواست بگه بهار هنوز نرفته هنوز هست و یه روز خاطره انگیز رو برامون رقم بزنه خیلی هوای لطیفیه

چند روز پیش رفتم پیش دکی ازم پرسید حرکتشو حس میکنی ؟

من تا قبلش فکر میکردم حسم اشتباه ولی الان فهمیدم این تو بودی که تو دل مامانی وول میخوردی و شنا میکردی آره تکونهاتو مثل یه لرزش حس میکنم وقتی به بابایی میگم اونم کلی ذوق میکنه

میگه منم میتونم بفهمم گفتم یه چند هفته دیگه تو هم متوجه میشی و میتونی حس کنی

هفته ١٨ هستم

الان یه حس خیلی بهتری دارم وقتی تکون میخوری مطمئن میشم سالمی و حس اینکه تو وجودمی بیشتره

قربونت برم هفته دیگه میرم سونو

بازدید کنندگان محترم

شما هم تو این ایام مثل من حس میکردید حرکت جنینتون رو ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
2 تیر 91 12:59
سلام خیلی جالبه. بیشتر اتفاق هایی که از نی نی نازتون گفتی، تاریخش با نی نی ما یکی بود. اون روزی که فهمیدی بارداری. اون روزایی که ویارت شروع شد. و حالا هم اون روزی که نی نی تون شروع به حرکت کرد. نی نی ما هم تازه شروع کرده به حرکت. راستی نی نی ما اوایل آذر به دنیا میاد. اگه دوست داشته باشی، حالا که تاریخامون شبیه هم هستن، با هم دوست باشیم و تجربیاتمون رو با هم در میون بذاریم. با اجازتون لینکتون می کنم توی وبم. حتما سر بزنید. منتظرم.


چه جالب
ممنون