فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

اولین خرید

1391/1/22 11:14
نویسنده : مامان خانومی
361 بازدید
اشتراک گذاری

همینجوری که تو بازار بودیم من چن تا شیشه شیر دیدم همینجوری از یکی اش خوشم اومد برش داشتم دیدم چه جالبه چند کاره است و فقط شیشه شیر نیست

آخه من دوست ندارم بچه به شیشه عادت کنه

برای همین خیلی خوشحال شدم که یه همچین چیزی رو دیدم و برای تو گلم خریدم

عکسش رو هم میزارم تاببینیش

 چند کاره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عشق مامان و بابا
22 فروردین 91 10:54
سلام عزیزم مبارکه، ایشالا یه نی نی خوشکل و سالم داشته باشی. به وبلاگ ما هم سر بزن www.love.niniweblog.com
مامان اميررضا كوچولو
22 فروردین 91 10:59
سلام گلم ني ني دار شدنتون مبارك الهي صحيح و سالم به دنيا بياد و بگيريش تو بغلت به ما هم سر بزن منتظرتيم گلم