فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

گوشواره

1391/10/29 19:17
نویسنده : مامان خانومی
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترگلم

هر وقت از خواب بیدار میشی و من بهت اینجوری سلام میکنم کلی میخندی

دیروز بالاخره رفتیم درمانگاه و گوشهاتو سوراخ کردیم حالا دیگه خانم شدی گوشواره

آویز کریرتو وصل کردم و الان چند روزه وقتی تو کریر میزارمت کلی بهشون نگاه میکنی حسابی باهاشون دوست شدی و با دوستای جدیدت حرف میزنی و میگی و میخندی البته از نوع حرف زدن خودت قلب کریر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساحل
29 دی 91 10:37
ماشاالله چقدر بزرگ شده این دختر...
آخی گوشواره اش را نگاه مبارکهههههه...


ممنون عزیزم
فاطمه (مامان محمد سجاد)
30 دی 91 11:09
مبارک مبارک
چه گوشواره های نانازی.
یاد اونروزی افتادم که گوشهای خودم رو سوراخ کرده بودن. چقدر ترسیده بودم.


ممنون
مگه چند سالت بوده که یادته؟
انار
1 بهمن 91 23:26
جان!
الهی!!
حوسم شد!!!!!!!!


ممنون پس دست بجنبون )
اکرم سادات
9 بهمن 91 14:33
الهی که سالم باشه همیشه. موقع ما با سوزن گوشمون رو سوراخ می کردن .نکنه فک کنی سنم بالاست هر کی ندونه تو می دونی معصومه جون که من جنینم

آره عزیزم میدونم
مگه چند سال پیشه
همین الانشم بعضی جاها همینجوری گوش سوراخ میکنن