فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

بدون عنوان

1391/10/2 0:21
نویسنده : مامان خانومی
424 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکس جدیدت دختر گلم

ببین چجوری میخوابی گردنتو چقدر کج میکنی هر کار میکنم درست میخوابونمت باز بعد چند ساعت همینجوری میشی و میخوابی

اینم دوستت پارسا که دیشب رفته بودیم خونشون

اینم ژله که مامانی درستیده بود

دیگه بهت میگن شیر خوار و دوران نوزادی رو پشت سر گذاشتی

دلم برای نوزادیت تنگ میشه وی خوشحالم که بزرگتر میشی و رشد میکنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

قاصدک
2 دی 91 11:55
ای جاااااااااااااااااان
چه جیگریهههههههههه
ماشالله
هزار ماشالله
دستای کوشمولوشو از طرف من ببوسین


ممنون عزیزم
مامان رادوين
2 دی 91 17:34
عزيزمممممم ماشاله جوشاتم كه رفتن خاله ملوسك شدي دخملي ماماني باسليقش كله رادوينم همش ميجرخه غصه نداره منم توي نوزادي اينجوري بودم مشكلي هم ندارم


ممنون خاله جون
رادوین رو هم ببوس
مرسی که گفتی
persian mom
2 دی 91 19:06
عزیزم مبارک باشهههههههههههه
چقدر نازه دخترت..چه لبای نازی داره هزار ماشالله .. پسر منم سرشو کج میکنه تو خواب .. همین مدلی .. به صورتش همش گلاب بزن خنک باشه جوش نمیزنه .. بوس


ممنون
باشه امتحان میکنم ولی مگه گلاب گرم نیست ؟!
بچه دوست
3 دی 91 3:17
اره گلاب بزن که بوی امامزاده بگیره خیلی باحال میشه


خیلیها عاشق بوی امامزاده هستن هرچند من به شخصه فقط از بوی ضریح خوشم میاد ههههههه


فاطمه (مامان محمد سجاد)
3 دی 91 21:34
عزیزم. چه نازتر شده دختر گل. شما چطوری وقت می کنید ژله درست کنید؟ من که توی کارهای اولیه خودم هم موندم. چه برسه به آشپزی.


ممنون عزیزم
وقتی دخترم خوابه یا با باباش بازی میکنه
منم یه زمانی نمیدونستم کدوم کارو بکنم البته خوب یه کارایی وقت مستمر نمیخواد و میشه انجام داد منم یه حموم حسابی به دلم مونده
صدیقه
5 دی 91 1:59
ماشالله چه بزرگ شده


ممنون عزیزم
گل
6 دی 91 1:59
سلام به این وبلاگ هم یسری بزنبد پشیمون نمیشید! منم خودم توسط یکی از دوستهام بااونجاآشناشدم! http://02nafar.blogfa.com/
مامان فائزه
12 دی 91 13:02
اول قدمش مبارک و خوشی ....
عسلم الهی نامدار بشی گلکم
اسمتم خیلی نازه مثل اسم دخمله منه با کمی تغییر ....
ناز بشی خانمی ایشااللله عروس شی ....

به ما هم سر بزن خوشحال میشیم


ممنون عزیزم
الهی دعا هات هم گیرا باشه آمین
همچنین در حق دختر خودت
ساحل
16 دی 91 0:47
وای چقدر بزرگ شدههههههه . من عاشق اون عکسشم که داره میخنده ..بوسسس
آفرین به این مامان هنرمند خیلی خوشم میاد ...


ممنون ساحل جان
دخمل گلت رو هم ببوس
مامان پارسا
20 دی 91 0:52
عزیزم چه خوشکل و معصوم می خوابه ببوسینش


متشکرم مامان پارساجون