فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

بدون عنوان

1391/9/27 23:44
نویسنده : مامان خانومی
242 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم رفتیم بردیمت دکتر و آقا دکتر بهت یه سری دارو داد

الان دو روزه که دارو ها رو برات استفاده میکنم تمام صورتت خوب شده فقط یکم قرمزه

بابایی همش دورت میچرخه و میگه به به دخترم چه خوشگل شده چه ناز شده پوست صورتش سفید شده

ای جانم چقدر تو این چند روز بزرگ شدی چه سنگین شدی دیگه بغلت میکنم وزنت بیشتر شده میشه فهمید

نی نی ناز من انقدر خوردنی شدی که میخوام بغلت کنم و فشارت بدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حباب
1 دی 91 12:31
سلام خانومی
خدارو شکر کوچولوتون بهتر شده، از طرف من و محمدعلی ببوس گل دخملتو


ممنون عزیزم شما هم محمد علی گلمو ببوسش
عروسک خانوم
2 دی 91 15:15
دکتر دارو چی داد؟
امیر علی هم داره جوش میزنه


بهتره ببریش دکتر که خودش دارو تجویز کنه ولی میگم چی داد
گفت چرکی شده جوشهاش و بهش دو تا پماد داد یکی : باکتروماد و هیدروکرتیزون