فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

بدون عنوان

1391/9/7 7:52
نویسنده : مامان خانومی
248 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

                                                      مامانی جونم تبریک میگم

niniweblog.com

                          امروز بالاخره نافت افتاد مبارکه عزیزمniniweblog.com

قربونت برم الان خیلی راحت لباساتو عوض میکنم مامیت میکنم

صبح رفتیم و از پاشنه پات خون گرفتن برای غربالگری تیروئیید

قشنگ ترین و زیبا ترین لحضات میدونی چیه؟

وقتی تو خواب لبخند میزنی و وقتی که تو خواب  دنبال می می میگردی

خیلی زیبا میشی

قربونت برمniniweblog.com

بابایی له له اون لحضه ایه که شما چشماتو باز کردی و داری باون نگاه خوشگلت نگاهش میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهناز
6 آذر 91 19:36
قدم نو رسیده مبرک عزیزم
راستی تاریخ تولدشو بالای صفحه درست کن


ممنون
چشم در اولین فرصت
مامان پرنیا
6 آذر 91 19:36
سلام خاله جون به وبلاگ پرنیا سر بزن و بهش تو مسابقه ی محرم 91رای بده ممنون عزیزم
یگانه
6 آذر 91 19:38
با ارزوی ساعات خوش سلام ......
خاطراتتون بسیار شیرینه از خوندنشون لذت بردم .....
خواستم بگم من هم یه کلبه ی کوچک دارم خوش حال میشم ردپای طلاییتون رو اون جا ببینم ....


ممنون نظر لطفته عزیز
آبجی فاطمه جون
6 آذر 91 20:49
سلام مامان خانومی مامان شدنت مبارک آبجی من تو مسابقه ی کودکان محرم شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رای بدید یه سری به وبمون بزنید
صدف
12 آذر 91 1:11
سلام خانومی تبریک میگم مبارک باشه چه دخمل نازی
یاده قرار شد اسمشو بذاری یسنا ... یه شب با هم ابجدشو حساب کردیم تو نی نی سایت

الان دیدم گذاشتی حسنا که واقعا اسم قشنگی هسن و خیلی هم شبیه یسنا هست
مبارک باشه خانومی بالاخره طبیعی زایمان ردی یا سزارین تو کدوم بیمارستان؟ اگه میشه بیا بهمون اطلاعات بده
یا تو تاپیک مامانای ...یا مامانای آذر


سلام ممنون
آره یادمه
البته من همیشه گفته بودم هر نوزادی اسمشو با خودش میاره و منم منتظر این بودم گه اسمش بهم برسه
که این شد و خوشحالم
عزیزم من توضیحات رو نوشتم برات هم تو تاپیک مامانهای ...
هم تو ایمیلت
اگه کار دیگه هم داشتی در خدمتم ایمیل بده