فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

لیالی قدر

1391/5/18 17:31
نویسنده : مامان خانومی
671 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم خوبی دختر گلم

معذرت که یه مدت طولانی اینجا رو به روز نکردم

یکم فکرم مشغول بود

ماه رمضون اومده ولی مامانی چون شما تو دلشی امسال نمیتونه روزه بگیره عسلم نکنه یه وقتی برا شما خوب نباشه

از ١٤ ماه بابایی رفته عسلویه اول قرار بود با هم بریم اما شرکت گفت بهتره ماه رمضون رو مجردی بیاید

بنا بر این من تنها موندم

شما هم دلت برا بابایی خیلی تنگ شده معلومه تا تلفن میزنه حرکتها و تکونهای شما زیاد میشه

بابایی هم اونجا حسابی دلش برات تنگ شده از حرف زدنش معلومه

تازه اس مس میده که این چند تا اسم کدوم خوبه خنده

دیشب اولین شب قدر بود و شما اولین شب قدر رو تو دل مامانی گذروندی خدایا تقدیر دخترمو خیر و خوبی قرار بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی
18 مرداد 91 17:34
ایشالا خدا زودی نی نی جونتو بیاره بغلت

برای من و پسرم هم دعا کن


ممنون
چشم
persian mom
24 مرداد 91 3:36
دخملت چطوره...؟ اسم انتخاب نکردی؟ راستی لینکت کنم؟


ممنون
هننوز نه
آره خوشحال میشم