فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

جنسیت

1391/4/7 1:01
نویسنده : مامان خانومی
455 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم عزیزکم

امروز تولد مامانیه جیگرم امروز رفتم سونو دکتر گفت سالمه

پرسیدم معلوم میشه چیه گفت یکم صبر کن ببینم احتمال ٩٥%دختره بازم ازش پرسیدم مطمئنی گفت آره اینی که من میبینم دختره

دخترم عزیزم جیگرم فدات بشم دوستت دارم البته فرقی نمیکرد اگه هم پسر میشدی

مامانم مشهده تو مطب بهش مس مس دادم برام دعا کنه

بعدش بابابایی که کلی هم ذوق کرده بود از شنیدن خبر رفتیم و یه چند دست لباس و چند تیکه وسیله برات خریدیم دخمل خوشملم

همش از خدا میخواستم خدایا یه بچه سالم زیبا خوش یمن و عاقبت به خیر بهم بده و اگه با اینا منافات نداره و سرنوشتش بد نمیشه دختر باشه و گر نه هر چی خودت صلاح میدونی خدایا شکرت که نی نی تو دلیم سالمه شکرت

خیلی دلهره و استرس داشتم این چند روزه حتی تو مطب هم انقدر استرس داشتم که تمام وقت تا این که نوبتم بشه قلبم به شدت میزد

یه بوس خوشگل آبدار برای تو عزیزکم

حالا باید بشینیم برات اسم انتخاب کنیم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
10 تیر 91 12:42
آخی به سلامتی. منم چند روز دیگه می رم سونو تا جنسیت نی نی رو بهم بگه. دعا کنید نی نی ما هم سالم باشه. هر چی باشه خدارو شکر می کنیم.


الهی همه نی نی ها سالم باشن
سولماز
10 تیر 91 21:55
به سلامتی ........ همونیی که حدس میزدی ........ سالم باشه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه