فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

صحبتی با تو

1391/2/16 22:45
نویسنده : مامان خانومی
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم شبت بخیر

الان که حالم بد شد با خودم فکر کردم آیا من خیلی از این وضعیت اذیت میشم ؟ دیدم نه انگار که مریض شده باشم چرا باید منتی سر تو بزارم

دیدم گاهی بعضی ها میگن حیف اون همه زجری که برای تو بچه کشیدم

مگه خودشون نخواسته بودن ؟ ! هر که طاووس خواهد جور هندستون کشد

به باباییت هم گفتم من نباید بابت این دوران سر تو کوچولوی مامان منت بزارم ما تو رو به این دنیا دعوت کردیم و خدای عزیز این دعوت رواجابت کرده

اومدم اینا رو نوشتم تا یادم باشه مثل اونایی که دارم نقدشون میکنم نباشم و هیچ وقت اینجوری بهت نگم (الهی سر خودت بیاد و یا مثلا الهی بچت اذیتت کنه )

فقط میگم تو همه  امید و دلخوشی من و باباییت هستی باید خیلی حواسمون جمع باشه که درست تربیتت کنیم و توقع زیادی نداشته باشیم ازت تو هم تا جایی که بتونی برای ما بچه خوبی خواهی شد میدونم

قلب

راستی عمه مرضیه الان بهم مسیج داد و تبریک گفت مامان جون بهش خبر داده الهی قربونت برم همه منتظر رسیدن تو هستن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرنوش
22 اردیبهشت 91 15:36
عزیزم با تو همفکرم امیدوارم زودی حالت خوب بشه


مرسی عزیزم
ظریفه
26 اردیبهشت 91 0:19
خدا برات حفظش کنه عزیزم. یه لبخنش به دنیا می ارزه آدم همه مریضی هاش یادش میره


:-*