فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

اسم

1391/2/5 1:17
نویسنده : مامان خانومی
385 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چه اسمی روت بزارم

آخه میگن باید برات اسم انتخاب کنم اما من هنوز به نتیجه نرسیدم چه اسمی برازنده تو میتونه باشه

هر چند من همیشه میگفتم هر بچه ای اسمش رو دنبال خودش میاره

اما هنوز نمیدونم

دیروز یهو به ذهنم رسید از دختر سوگند ،سپیده ،نیایش ، سها

پسر هم سعید و صدرا  قشنگه

نمیدونم کدوم رو انتخاب کنیم

کاش خودت به دلم بندازی عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زیتا
3 اردیبهشت 91 14:14
همسر من هم همین رو میگه که بچه اسمش با خودش میاد. هرچی باشه انشاا... سالم و صالح باشه.


ممنون عزیزم
لیلا خانوم
4 اردیبهشت 91 20:47
اسم دخملایی که انتخاب کردی خیلی خوشگلن... اصلا دوست داری نی نیت پسر باسه یا دختر؟؟ آخه اینم میگن که به دل مادر میفته بچش چیه!


عزیزم تو پستای قبلی هم گفتماولش به دلم بود دختره اما الان میگم سالم باشه
هر چی خدا بخواد
ممنونم عزیزم
زهرا مامان سها
11 تیر 91 12:48
سلام
اسمهای قشنگی انتخاب کردی
اما من میگم بذار سها که زیاد شه هرجا ما اسم دخترمون را میگی نگن چی؟
معنیش چیه؟
تا حالا نشنیده بودم (خودخواهیه؟)
هرچی بذاری انشالله نامدار باشه


چه جالب اتفاقا من داشتم فکر میکردم کسی تا به حال این اسم رو گذاشته عکس العمل ها چی بوده
الهی کوچولوتون همیشه سالم و خوشبخت باشه
سها کوچولو:-*