فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

نازدونه من (کوچولوی تو راهی من )

دختر یا پسر

1391/2/28 22:53
نویسنده : مامان خانومی
854 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم این مطلبی رو که من شنیدم درسته یا نه

خیلی قبل تر ها شنیده بودم مادر خودش حس میکنه فرزندش دختره یا پسر

دیشب با یکی از دوستامون رفته بودیم بیرون بوستان اونم بارداره و تو ماه ششمٍ

اونم یه همچین چیزی رو گفت:همون اوایلی که میفهمی بارداری حسی که نسبت به بچه ات داری احتمال زیاد درسته

برای اون هم درست بوده میگفت از ابتدایی که فهمیده بوده بارداره احساس میکرده پسر داره

من نمیدونم تو قراره دختر مامان بشی یا پیسر مامان هر چی هستی قربونت برم امیدوارم سالم باشی و خوشبخت  که مهمترین چیز همینه ولی اینم میخواستم اینجا بگم تا بعدا ببینم چجوری میشه

من همون روزایی که فهمیدم تو هستی همش میگفتم دخترم و احساس میکردم دختر باشی

خدایا مواظب من و نینیم و همه نی نی تو دلیها باش آمین

 niniweblog.com

خوانندگان :شما هم بیاید بگید آیا همچین حسی داشتید ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

sareh
26 فروردین 91 1:00
salam khanoomi..man vaghti avvalin bar shekle ninimo to sono didam be delam oftad dokhtareh ....dokhtar ham bood...ishalla ninie to ham harchi bashe salem o saleh bash....khoda vasat negahesh dare


ممنون ساره جون آمین و همچنین
نفیسه
26 فروردین 91 9:02
منم از از همون اول حس کردم پسره هر فالی را هم که بگی گرفتیم اونا هم پسر شد ولی ماه دیگه معلوم میشه چون هنوز سونوی دوم را دکتر برام نداده . ماه دیگه خبرشو بهت می دم عزیزم


مرسی
مامان فرزانه
3 اردیبهشت 91 0:00
سلام خوبی تبریک میگم من از همون اول حس میکردم دختر باشه چون تو خوابم همیشه یه دختر پیشم بود نازش میکردم حس مادر خیلی درسته مواطب خودت باش شب خوش


الهی دختر همیشه سالم و خوشبخت باشه
مرسی گلم
رويا مامان ريحانه
22 خرداد 91 21:53
منم الان حس ميكنم نيني تو دلم يه پسره حالا صلاح خدا در چي باشه شكرررررررر
نسترن
27 مهر 91 9:31
من احساس میکردم دختر دارم... دکتر سونو گفت که پسر داری ... وقتی زاییدم دختر بود!!!!! بچه دوم دکتر میگفت دوتا دختر داری که بعد از چندوقت یکیشون سقط شد! و خودم احساس میکردم پسره که زاییدم و همون دختر بود .... دوران بارداری خیلی سختی هم داشتم ....
مامان امیررضا
10 آذر 91 15:16
عزیزم من از همون اول حسم این بود که نی نیم پسره و پسر شد مادرشوهرم میگفت دختره ولی بعد سونو معلوم شد پسره